داروگیاهی لقمان حکیم:


استفاده از معجون سیر و لیمو برای قلب می‌تواند موجب پیشگیری از سکته‌های قلبی شده و عروق کرونری قلب را باز کند. سایر خواص آن شامل کاهش فشار خون و کلسترول است.


لیمو و سیر هرکدام یک ماده پرخاصیت و مفید و موثر برای تامین سلامتی شما هستند اما شاید تا به حال نمی‌دانستید که این دو ماده طبیعی و مفید دارای خواص بسیار شگفت انگیزی برای حفظ و بهبود سلامت قلب نیز هستند. 

در این متن ابتدا برای شما فواید معجون سیر و لیمو برای قلب و سپس آموزش تهیه معجونی معجزه آسا برای حفظ سلامت و بهبود کارکرد قلب را آموزش خواهیم داد.

معجون سیر و لیمو برای قلب

سیر و لیمو می‌توانند رسوبات تجمع یافته در عروق خونی را کاهش داده و از بین ببرند. این دو ماده قدرتمند کلسترول خون را نیز پایین آورده و خطر بروز بیماری‌‌های قلبی را کاهش می‌دهند. بنابراین معجون سیر و لیمو که کاملا گیاهی و سنتی است می‌تواند عروق قلب شما را باز  و از سکته‌های قلبی و مغزی جلوگیری کند. ضمن اینکه فشار خون، چربی و کلسترول خون شما را نیز کاهش خواهد داد.

فواید مصرف معجون سیر و لیموترش

قابلیت بازکردن عروق و رگ‌های قلب
پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی
کاهش فشار خون
کاهش کلسترول خون
رفع کمر درد
افزایش قدرت شنوایی

فواید مصرف سیر برای بدن


سیر به ماده‌ای با هفتاد و دو خاصیت مشهور و شناخته شده است. سیر دارای طبعی گرم و خشک بوده و معمولا اگر در چنین مناطقی هم کشت شود خواص بیشتری خواهد داشت.

سیر خون را رقیق می‌کند و ضد سرماخوردگی؛ ضد اسهال، ضد آسم، افزایش دهنده قوای جنسی و تنطیم کننده فشار خون و چربی خون است. سیر تاثیر بالایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و می‌تواند به درمان بیماری‌های سرطانی هم کمک کند.
برخی از سیر و عسل معجونی تهیه کرده و به صورت ناشتا مصرف می‌کنند که تاثیر خوبی بر عفونت‌زدایی بدن و رفع سرماخوردگی و ترمیم زخم‌ها دارد و همچنین برای لاغر شدن و جلوگیری از ریزش مو هم مفید است.


"جهت سفارش این معجون می توانید به صفحه الگرام ما مراجعه کنید:

LOQMANIHAKIMBOT@

یابا شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

09184446187

09214611378